قهوه ژکوند همواره تلاش میکند تا کلیه سفارشها به بهترین نحو و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد.
- در صورت مشاهده هرگونه عیب در بستهبندی فیزیکی محصول، لطفاً حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش با پشتیبانی قهوه ژکوند تماس بگیرید. ضروری است که بستهبندی اصلی محصول را نگهداری کرده و از دور ریختن آن خودداری کنید.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که بستهبندی اصلی کالا به همراه فاکتور به واحد فروش قهوه ژکوند به شماره تماس 09911244290 تماس گرفته شود. جهت تایید درخواست، نیاز به ارسال مستندات شفاف است.
- قبل از هر اقدامی برای بازگرداندن کالا، با واحد فروش قهوه ژکوند تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً خودداری کنید.
- در صورتی که ایراد، مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان قهوه ژکوند برسد، هزینهی عودت داده میشود. پس از دریافت کالای مرجوعی و بررسیهای لازم توسط کارشناسان قهوه ژکوند، در صورت تأیید ایراد یا مشکل از سمت قهوه ژکوند، بازگشت کالا نهایی خواهد شد و هزینهای که خریدار پرداخت کرده است به حساب بانکی مشتری که خرید را با آن انجام داده است، بازگردانده میشود.
- امکان عودت وجه تنها به شماره شباء بانکی که از آن کالا خریداری شده است وجود دارد و قهوه ژکوند از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
- بر روی بستهبندی محصولات نباید هیچگونه نوشته یا برچسب اضافی وجود داشته باشد.